Fontys Future Health presenteert vijf webinars

v3 verkleind met logo en tekst shutterstock_198638387

Iedereen is bezig met innovatie in zorg en welzijn. Problemen moet je oplossen, hoe sneller, hoe beter. In deze serie bijeenkomsten word je op vijf thema’s meegenomen in de laatste ontwikkelingen rond Fontys Health. En ook welke praktijkgerichte onderzoeken door Fontys gedaan zijn met lectoren, onderzoekers, studenten en praktijkpartners. "We blikken trots terug”, aldus Janienke Sturm, “en we kijken samen met experts vooruit naar de toekomst van gezondheid en zorg, als opmaat naar een nieuw Center of Expertise Health”. Laat je inspireren en neem online deel aan een of meer van deze webcasts. Het mooie ervan is dat je in nog geen 1,5 uur helemaal bijgepraat wordt over onderwerpen die nu en in de toekomst belangrijk zijn voor gezondheid en zorg. Bovendien zijn ze voor iedereen gratis toegankelijk.

Vijf weken een ander thema
Binnen het onderzoeksthema Health werken maar liefst 10 lectoraten mee aan onderzoek naar toekomstbestendige zorg. Praktijkgericht onderzoek, maatschappelijk relevant en meestal multidisciplinair. Op donderdag 27 mei, 3, 10, 17 en 24 juni, elke keer van 16.00 – 17.30 uur is er een webinar.

Donderdag 27 mei: Fontys Future Health presenteert... Gezondheidsverschillen verkleinen

Donderdag 3 juni: Webcast Future Health georganiseerd door Coöperatie Slimmer Leven in samenwerking met TU/e, GGzE, Fontys en Máxima MC

Donderdag 10 juni: Fontys Future Health presenteert Jongeren mentaal en fysiek gezond

Donderdag 17 juni: Fontys Future Health presenteert Innovatie voor dementie

Donderdag 24 juni: Fontys Future Health presenteert Positieve gezondheid en zelfmanagement

Je kunt je meteen aanmelden voor een of meer webinars.

Auteur: Margreet Vossen