Fontys HRM en Psychologie en Driessen HRM: een gelukkige samenwerking

Foto: Jeroen Driessen (CEO Driessen HRM) en Nus Waleson (directeur Fontys HRM en Psychologie).

Fontys Hogeschool HRM en Psychologie en Driessen HRM hebben maandag een intentieverklaring getekend waarin beide partijen uitspreken structureel samen te werken bij onderzoek en opleiding op het terrein van HRM.

Naast stages en afstudeeronderzoeken behelst de samenwerking ook de oprichting van een Sociaal Innovatie Centrum (SIC) op de Human Capital Campus die Driessen momenteel ontwikkelt op het terrein naast hun hoofdkantoor in Helmond.

Op de campus komen bedrijven, initiatieven, projecten en activiteiten samen die met elkaar verbonden zijn door het thema werk(geluk). Driessen stelt een van de ruimtes ter beschikking aan studenten.

De eerste groep studenten (gedacht wordt aan circa vijf studenten) krijgt de opdracht de ruimte zowel fysiek als overdrachtelijk te vullen. Overdrachtelijk met een ondernemingsplan / ontwikkelplan voor het SIC. Fysiek met een daarbij passende inrichting.

Wij zijn trots dat we samen met een grote en invloedrijke partner uit ons werkveld het thema geluk naar een volgend niveau kunnen brengen.