september

Ben jij kandidaat voor de Onderzoeksprijs

onderzoeksprijsvierkant.png

In oktober start de aanmelding voor de Fontys Onderzoeksprijs 2018. De prijs die wordt uitgereikt aan een medewerker of masterstudent van Fontys die gewerkt heeft aan een praktijkgericht onderzoeksproject dat is ontwikkeld en/of uitgevoerd met het werkveld. Een project dat bijdraagt aan de profilering van Fontys als kennisinstelling in de regio.

Op 9 januari jl. werd de Fontys Onderzoeksprijs 2017 uitgereikt aan Dave van Breukelen, Fontys Lerarenopleiding Sittard. Hij verzilverde het prijzengeld in het voorjaar in Dublin en UK.

Wil je ook een kans maken op deze prijs of heb je een collega die ervoor in aanmerking komt? Denk er vast over na of attendeer de collega nu al. Zodra de aanmeldingsperiode start maken we dat via FontysNieuws bekend.

Prijzen
Eerste prijs: een verblijf van twee à drie weken bij een zusterinstelling in het buitenland. In die periode wordt verder gewerkt aan het onderzoek. De prijs voorziet in betaling van reis- en verblijfkosten tot maximaal € 5.000,-.
De tweede prijs bedraagt € 2.000,- en de derde prijs bedraagt € 1.000,-.
De prijs voor het beste afstudeeronderzoek van een masterstudent bedraagt € 1.000,-.

Auteur: Jessy Kouwenberg