Beeldlijnen
Beeldlijnen - Fontys corporate
In kader van bouwen aan bekendheid onder bepaalde doelgroepen hebben we een aantal beeldstijlen ontwikkeld:
- Fontys Professionals, met als doel te laten zien dat wij onderwijsaanbod hebben voor werkenden, werkzoekende, up-to-date professionals, carrièreswitchers en andere professionals. Als student bij Fontys werk je aan je ontwikkeling, voor jezelf én de maatschappij van morgen.
- Onderzoekscommunicatie om bedrijven, instellingen en organisatie te laten zien hoe studenten, medewerkers en werkveldpartners oplossingen bedenken voor maatschappelijke vraagstukken. Iedereen werkt samen en leert van elkaar. Samen maken wij impact.
- Werken bij Fontys om als werkgever te laten zien welke bijdrage jij als medewerker bij Fontys hebt. Op talentontwikkeling van studenten of op ontwikkeling van kennis bijvoorbeeld via onderzoek. Zo draag jij bij aan een betekenisvolle samenleving.
Beeldlijnen - Fontys campagnes
- Voor de werving van scholieren (NL/internationaal) hebben we het creatieve kernconcept Jump in ontwikkeld. Jump in moedigt aan om een eerste stap te zetten naar een opleiding, onderzoek, project of kans. Fontys vangt je op en helpt je verder.
- We gaan dit concept ook voor onze andere doelgroepen inzetten: studenten, medewerkers en het werkveld.
Voorbeelden
int nog plaatsen