Tilburg,
februari

Stem op de Tilburgse topsportstudent van het jaar

190031-Instagram 1080x1080 Wall of Fame1

Sinds 2015 honoreert Sports Center Tilburg University drie (voormalig) topsportstudenten die bij Fontys Tilburg, Avans Tilburg of Tilburg University studeren en daarnaast hard aan hun sportcarrière werken. De drie gekozen studenten krijgen dan een plekje aan de ‘Wall of Fame’ in het Sports Center.

In 2018 waren Maartje Krekelaar (Johan Cruyff Academy - FEHT) en Daniëlle van de Donk (Johan Cruijf Academy - FEHT) ​de gelukkigen die een tegel aan de muur kregen. In 2017 werd de eerste Fontystegel aan SPECO alumnus Bob de Voogd toegekend! Vorig jaar hebben we helaas geen plek aan de muur bemachtigd, dus dit jaar zijn we klaar voor revanche!
Er kan gestemd worden op acht Tilburg University studenten en drie Fontysstudenten. Het is weer tijd om te laten zien dat Fontys ook mega goede topsportstudenten in huis heeft die een plek verdienen aan de ‘Wall of Fame’ in het Sports Center van Tilburg University! Wie komt er naast Bob, Maartje en Daniëlle te hangen?

Stemmen kan tot en met 29 februari via deze link. Er kan op maximaal twee genomineerden gestemd worden (let op: twee keer op dezelfde student stemmen telt als één stem!). Support jouw favoriete studenten en zorg ervoor dat ze een plekje krijgen aan de ‘Wall of Fame’!

De drie Fontys studenten en alumni zijn:

• Jens Schuermans, student Johan Cruyff Academy aan de Fontys Economische Hogeschool Tilburg en (Olympisch) mountainbiker bij het Franse team Creuse Oxygène
  • Ireen van den Assem, alumnus Johan Cruyff Academy aan de Fontys Economische Hogeschool Tilburg en hockeyster bij hockeyclub ‘s-Hertogenbosch en het Nederlands elftal
  • Diederick Hagemeijer, alumnus Johan Cruyff Academy aan de Fontys Economische Hogeschool Tilburg en ijshockeyer bij ijshockeyclub Tilburg Trappers

Welke twee studenten hebben jouw voorkeur? Laat je stem horen!

Auteur: Björn Rommens, Dienst Marketing & Communicatie