maart

Studentenvereniging Vidar organiseert Start to Row

start to row 2022

Wil jij de Tilburgse studentenvereniging Vidar leren kennen? Schrijf je dan in voor Start To Row, waar je Vidar leert kennen en in zes clinics gaat leren roeien.

Dit jaar organiseert Vidar opnieuw Start To Row. Hierbij leren enthousiaste coaches jou  roeien door middel van zes clinics in de maanden april en mei. Naast het roeien ben je uitgenodigd voor het open feest op donderdag 21 april én ben je zeker van een plekje bij de zomerdagen op Vidar (14 juli en 11 augustus). Ook is er de mogelijkheid om na deze zes clinics samen een wedstrijd te starten om te laten zien wat je kunt. Tenslotte zal er aan het eind van alle clinics een bbq plaatsvinden om alles mee af te sluiten!

Heb je vragen of wil je graag meer informatie? Mail dan naar vidarstarttorow@gmail.com.

Of schrijf je direct in via deze link.

Auteur: Jessy Kouwenberg
Promo filmpje STR