april

Studenten van Fontys over hun studie, stage of projecten

socialmediamarketing

Social media zijn niet meer weg te denken uit onze communicatie. Iedereen communiceert over wat hij / zij doet. Ook onze studenten doen dat.

Zij posten foto’s, blogs, vlogs, filmpjes en verhalen over hun studie, projecten, stages, ervaringen etc. met name op Instagram en Facebook.

Een greep uit wat we afgelopen week op social media tegenkwamen:

Vlog studenten Fontys HRM en Toegepaste Psychologie
Lena Khani en Susanne van Schaik (Fontys studenten Toegepaste Psychologie) vertoeven sinds begin februari in Azië. Tijdens hun stage gaan Lena en Susanne op bezoek bij diverse organisaties om hen te werven als mogelijke toekomstige stagebedrijven. Ook zoeken zij antwoord op de vraag ‘wat betekent geluk voor de lokale bevolking?’. Lena en Susanne leggen hun bijzondere reis vast in de 8-delige vlogserie ‘Geluk op Reis’.

Podcast studenten Fontys Hogeschool Journalistiek
FHJ-studenten waren in Perugia bij het International journalism Festival. Vijf FHJ-ers werpen hun blik op het medialandschap en maakten elke dag een podcast ‘Quattro Stagioni’. Vanaf het International Journalism Festival praten ze dagelijks over dingen die de revue passeren. In aflevering 1 stellen ze zich voor en hebben ze het over Facebook en het belang van privacy.

Blog stage in Thailand student Fontys Hogeschool Marketing en Management
Dion Honings loopt stage in Thailand. Zijn ervaringen deelt hij in zijn blogs. Deze keer over het leven in Thailand: Hoe regel je een appartement in het buitenland regelt, hoe kun je er het beste reizen en hoe gedraagt de Thai zich in het verkeer.

Studenten Fontys Academy of Creative Industries
Zeven tweedejaars Fontys studenten International Lifestyle Studies hebben #Notme, een beweging bedacht en opgezet. Hoe kwam het idee tot stand? ‘Het begon met een opdracht: zet een bedrijfje/product/dienst op vanaf nul. En kijk hierbij naar een probleem in de samenleving.’

Lees het artikel in Bron Fontys

Popup store studenten Fontys Venlo