juli

Studenten van Fontys Kunsten volop te zien tijdens Festival Boulevard

TheaterfestivalBoulevardsHertogenbosch_theaterfestivalzomervakantiekidsvoorstelling_2

Fontys Hogeschool voor de Kunsten (FHK) en Theaterfestival Boulevard 's-Hertogenbosch werken al sinds 2007 samen. Deze samenwerking komt onder andere tot uiting in de Entreeprijs en Studenten in de Etalage. Dit jaar presenteren 11 studenten hun afstudeervoorstelling op Boulevard.
De Entreeprijs kent twee winnaars, één voor uitvoerend kunstenaar en één voor kunstvakdocent. Beide winnaars van de Entreeprijs krijgen begeleiding om hun voorstelling door te ontwikkelen.
Naast de afstudeervoorstellingen zijn er dagelijks om 20.30 uur korte voorstellingen te zien van de diverse opleidingen op de zolder van Babel (voorheen de Muzerije).

Bekijk hier het Fontys programma.

Geplaatst door Marielle Hulshoff, Fontys Hogeschool voor de Kunsten