februari

SPECO talenten verrijken Jupiler League

cpo-speco002.jpg

De Jupiler League heeft sinds dit jaar commerciële startfuncties bij Jupiler League clubs, zogenoemde Commercial Promotion Officers (CPO’s). Een mooie kans voor jonge sportmarketing talenten om zich bij een BVO te kunnen bewijzen. Zeker omdat de Jupiler League staat voor ontwikkeling van talent. Niet alleen op het veld dus, maar ook erbuiten op commercieel en marketing gebied. Binnen de selectie van CPO’s bevinden zich maar liefst 6 SPECO alumni. Het gaat hierbij om SPECO Sportmarketing of SPECO Sportcommunicatie, beide opleidingen van Fontys in Tilburg. Rolf van den Boogaart (FC Eindhoven), Max van Oirschot (FC Oss), Nick Verheijen (Fortuna Sittard), Annemiek Aerts (NAC Breda), Ruben Rijpma (RKC Waalwijk) en Mathijs Slaats (VVV-Venlo) hopen zich te bewijzen bij hun clubs, en hebben hiermee een mooie start van hun carrière binnen de sportbusiness.

Auteur: Fontys Economische Hogeschool Tilburg