Eindhoven,

Meetup en lunch professionals en studenten Dutch Technology Week

Meetup & Lunch DTW

Op maandag 4 juni aanstaande krijgen onze studenten de kans om professionals, toekomstige werkgevers en inspirerende ondernemers te ontmoeten. Tussen 11.30 en 14.30 uur is er in de aula van R5 en in de LABs in R1 een gevarieerd programma met inspiratie, toekomstvisies en maatschappelijke uitdagingen én gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan.

Deze bijzondere en interactieve lunchbijeenkomst voor professionals en studenten vindt plaats aansluitend aan de opening van de Dutch Technology Week. Iedereen kan zijn of haar eigen route door het programma bepalen. Tussendoor en achteraf kan een bezoek gebracht worden aan de 'inspiratiemarkt' waar projecten op het gebied van additive manufacturing (3D-printing), agro-mechatronica, robotica, automotive, embedded software, sensor systems en Virtual Reality te bewonderen zijn.

Programma in aula R5:

• 11.30 – 12.00 uur: "Internet of Things – can we imagine how the future would look like?"
    Door Heiko Carrie, President Bosch France Benelux

• 12.15 – 12.45 uur: "Data science: beyond the hype"
    Door Gerard Schouten, Lector Big Data Fontys

• 12.50 – 14.30 uur: Pitches over verbinden onderwijs – bedrijfsleven, het nieuwe werken, vaardigheden en competenties

Programma pitches:

• John Blankendaal, managing director Brainport Industries over: Industry 4.0 en de skills & competences van de technicus van de toekomst
  • Michiel Derikx, studententeam Virtue over: LINQ – het duurzame huis van de toekomst, dat gebouwd wordt door studententeam VIRTUe in het kader van de Solar Decathlon in Dubai
  • Rens Evers, directeur IT DAF Trucks over: de klant sneller operationeel door IT door real-time toepassing van aanpassingen, doorrekeningen en op-maat-opbouw via de cloud
  • Arnold Stokking, directeur Industriële Innovatie TNO over: flexible & printed electronics – Hols Centre.

Meld je aan via: https://www.dutchtechnologyweek.com/nl/events/meetup-lunch-professionals-en-studenten

Auteur: Dienst Marketing & Communicatie