april

Summer School bij Fontys

500_yang7-438744

Wil jij ervaren hoe leuk een Summer School is? Dan is dit je kans! Voor Fontysstudenten zijn er nog enkele plaatsen beschikbaar voor de cursus 'Experience it: Coaching for Success and Health'. Tijdens deze Engelstalige summercourse, die van maandag 12 tot en met vrijdag 23 augustus 2019 in Eindhoven plaatsvindt, staan doen en leren met studenten uit verschillende landen centraal. Voor jou de kans om aan je cv een internationale dimensie toe te voegen, terwijl je ‘gewoon’ thuis bent. ‘Internationalisation at home’ dus!

Je leert hoe psychologie een rol speelt in je dagelijks leven en hoe je die kennis kunt omzetten in succeservaringen! Ofwel, hoe je jezelf en daarmee ook anderen kunt coachen. Via thema’s als coachen, sport en gezondheid wordt er gewerkt aan zelfvertrouwen en het ervaren van succes. Leren door te doen staat hierbij centraal. Daarnaast zal er aandacht zijn voor verschillende activiteiten in het kader van de culturele uitwisseling: de buitenlandse deelnemers zijn tenslotte in Nederland en andersom kom jij als Nederlandse student in contact met andere culturen. Natuurlijk speelt de ‘fun-factor’ een belangrijke rol: het is toch ook nog gewoon zomer!

Aanmelden
Deze summerschool is geschikt voor alle (aankomende) studenten van alle opleidingen van Fontys. Ben jij geïnteresseerd in (sport)psychologie, coaching en motiverende gespreksvoering en vind je het leuk om in en met een internationale cursusgroep (max. 16 studenten) aan de slag te gaan? Kijk dan op de website en meld je aan! Voor Fontys-studenten is de prijs slechts 225 euro! Wees er snel bij, want op 15 mei 2019 sluit de aanmelding! Meer weten: summerschool040@fontys.nl