Judith Peters nieuwe directeur dienst marketing en communicatie

1517675141956

Het college van bestuur van Fontys heeft Judith Peters (43) per 10 mei 2021 benoemd tot directeur van de dienst marketing & communicatie. Judith zal Leddie Valstar opvolgen die na het vertrek van Piet van Ierland begin 2020 de dienst als interim-directeur heeft geleid.

Momenteel is Judith Peters werkzaam als head of channelmanagement & marketing bij ViacomCBS Benelux. Deze rol vervult ze sinds 2016; de acht jaar daarvoor oefende ze diverse andere functies uit binnen deze organisatie op het vlak van marketing & communicatie. Voordat Judith in de mediawereld terechtkwam, was ze actief op marketinggebied bij onder meer Moët Hennessy en Nestlé Nespresso. Judith rondde in 2002 haar master management & organisatie aan de Vrije Universiteit af, die ze volgde na een opleiding marketing & communicatie aan Hogeschool Inholland (1996-2000).

‘Ik heb ontzettend veel zin om in mijn nieuwe rol te starten bij Fontys’, aldus Judith. ‘Jarenlang heb ik met plezier in een commercieel werkveld geopereerd en mijn passie voor merken en media ontdekt. Nu maak ik vol overtuiging de stap naar de publieke sector, waar ik een maatschappelijke bijdrage kan leveren aan de toekomst van Nederlandse studenten, professionals en het bedrijfsleven. Ik vind het een mooie uitdaging om samen met alle marketing & communicatie collega’s invulling te geven aan Fontys for Society. Samen gaan we Fontys verder uitbouwen als een kennisinstelling die midden in de maatschappij staat.'

Het college van bestuur is ervan overtuigd dat de dienst m&c zich onder leiding van Judith Peters verder zal ontwikkelen en Fontys zal helpen de ‘juiste student op de juiste plaats’ te krijgen. Het college wenst haar veel succes in deze nieuwe functie.

Auteur: Sander Peters