Het eerste CvO startup magazine uitgebracht

Benieuwd naar wat er zich op het gebied van ondernemerschap allemaal heeft afgespeeld binnen Fontys? We presenteren met trots het eerste Fontys CvO startup magazine. Dit magazine is een mooie bundeling van de hoogtepunten van het afgelopen jaar. Zo vind je onder andere verhalen van onze startups terug, kun je meer lezen over de CvO diensten en projecten en zetten we onze startups die gebruik maken van de Fontys Studentondernemersregeling voor je op een rij.

Het afgelopen jaar verliep voor iedereen anders dan verwacht. Het werd een jaar waar Corona vaak de overhand nam in ons dagelijks leven.  Dit had effect op zowel ons privé- als werkleven. Razendsnel moesten we ons aanpassen. Binnen het Fontys Centrum voor Ondernemerschap (CvO) vroegen we ons af wat dit zou betekenen voor het ondernemerschap en de studentondernemers. Hoe zouden onze startups omgaan met de coronacrisis. Tegen welke problemen lopen ze aan? Hoe wapenen ze zich ertegen? Maar ook: welke kansen biedt deze moeilijke tijd voor ondernemers?

Ieder jaar organiseren we het Fontys Student Startup Festival. Op die manier kan de buitenwereld ook kennismaken met ondernemerschap binnen Fontys. Dit jaar kon het event niet doorgaan. Maar met dit magazine hopen we toch een mooi overzicht te bieden met wat er het afgelopen jaar heeft plaatsgevonden aan ondernemerschap binnen het Fontys CvO. Deze is in onderstaand overzicht te bekijken of via deze link.

Benieuwd of we iets voor jou kunnen betekenen op het gebied van ondernemerschap? Aarzel niet en neem contact op. Kijk eens op onze website: www.fontys.nl/cvo of stuur ons een mailtje. We denken graag mee!

We wensen jullie veel leesplezier!

Auteur: Fontys Centrum voor Ondernemerschap