Eindhoven,
oktober

Fontys Pabo University op open dag Tilburg University

pabouniversity.jpg

Op zaterdag 8 oktober presenteert Fontys Pabo University zich tijdens de open dag van Tilburg University. Pabo University is een opleiding die studenten in vier jaar klaarstoomt tot Bachelor Leraar Basisonderwijs én Master of Arts.

Door de combinatie van deze bachelor en master hebben de startende docenten uitgebreide wetenschappelijke kennis van maatschappelijke, culturele en mediale onderwerpen. Hierdoor zijn zij van grote betekenis voor het basisonderwijs en in staat een grote rol te spelen bij onderwijsinnovatie. De lessen van Pabo University vinden plaats op de campus van Fontys in Tilburg én van Tilburg University.

Tijdens de informatiemarkt van 11.30 tot 14.00 uur van Tilburg University (foyer Warande Building) zijn er docenten en studenten van Pabo University aanwezig om mee in gesprek te gaan.

Op zaterdag 19 november 2016 is er een open dag op de Fontyscampus in Tilburg.

Auteur: Lianne Maas