Eindhoven,
april

Els de Maeijer en Mark Janssen ontvangen promotiebeurs

promotiebeurzen2016.jpg

Docenten Els de Maeijer en Mark Janssen ontvingen op 4 april hun promotiebeurs uit handen van Minister Bussemaker. Landelijk werd aan dertig leraren in totaal een promotiebeurs toegekend. De promotiebeurs voor leraren biedt docenten ondersteuning bij het schrijven van een proefschrift.

Mark Janssen, Fontys SporthogeschoolProfiling, designing and validating for sensibility and sustainability in leisure time sport in light or self organised settings (Technische Universiteit Eindhoven)De loopsport kent een hoge drop-out, technologische toepassingen (bv. apps) zouden een oplossing kunnen bieden voor dit probleem, Een nieuwe methodiek wordt ontwikkeld die ontwerpers in staat stelt om systematisch en multidisciplinair, hardloopgerelateerde producten (apps, sporthorloges, activity trackers) te ontwerpen die aansluiten op de behoefte van de gebruiker.

Els de Maeijer, Fontys Hogeschool Bedrijfsmanagement Educatie en Techniek – Interactional features of success in open innovation meetings (Technische Universiteit Eindhoven)Participants in Open Innovation business meetings struggle to collaborate successfully with each other. Linguistic analyses of interactions in meetings between high tech companies and knowledge institutes illustrate which discursive resources participants of meetings use to initiate and foster innovation.