september

Directeuren koken recept sterrenkok Jermain De Rozario

Schermafbeelding 2022-09-20 om 09.40.29

Sterrenkok Jermain De Rozario heeft speciaal voor de Fontys Vitaliteitsweek twee recepten gemaakt. Drie directeuren van Fontys hebben de recepten thuis uitgeprobeerd en daar een video van gemaakt. Ben jij de volgende?

Voor Fontys Vitaliteitsweek, deelde Sterrenkok Jermain De Rozario twee speciaal voor de hogeschool ontwikkelde vegetarische gerechten: Japanse rijst met groente en een ‘mindblowing’ spitskoollasagne. ‘Die je zelf ook heel eenvoudig kunt maken’, zei hij erbij.

Dat lieten drie directeuren zich geen twee keer zeggen. Neem een kijkje in de keukens van Thom Rutten, Frans Möhring en Olivia Kramers. Maak (één van) de gerechten en deel die met Fontys Vitaal. Zij maken een collage van alle inzendingen en delen die op @Fontys_Vitaal Instagram.

De Fontys Vitaliteitsweek met de titel Let’s Connect is overigens nog in volle gang. Er zijn de hele week allerlei activiteiten, zowel online als op de campus. Yoga, snoezelen met dieren, de smoothiebike, inspirerende workshops voor meer vitaliteit, stoelmassages, dans; te veel op om te noemen. Check hier het programma.

Auteur: Petra Merkx

Bekijk hieronder de video's van Jermain de Rozario waarin hij stap voor stap de recepten uitlegt en de opnames van de drie directeuren.