Denk Groter Prijs 2017

DGP 2017

Je kent de Denk Groter Prijs toch zeker wel? Wil je weten of je een kans maakt op deze prijs? Voor alle informatie over de prijs kijk je op de website. De prijs wordt ieder jaar toegekend aan een student of medewerker die met een bijzondere onderwijsactiviteit bezig is. Ben jij de volgende winnaar van de Denk Groter Prijs?

Aanmelden kan vanaf maandag 22 mei 12.00 uur tot en met vrijdag 16 juni 18.00 uur. Wil je iemand voordragen voor de Denk Groter Prijs. Ook dat kan via de aanmeldsite.

De winnaar in de categorie medewerkers èn in de categorie studenten ontvangt een prijs van € 3.000. De tweede prijs bedraagt € 2.000. De derde prijs bedraagt € 1.000. Indien een inzending wint die als groep is aangemeld, dan wordt het prijzengeld eerlijk over de inzenders verdeeld.

Het College van Bestuur reikt de prijs uit tijdens de opening van het studiejaar op maandag 28 augustus 2017.

Auteur: Jessy Kouwenberg