juli

Boek over werken aan studiesucces nu ook fysiek te bestellen

1c9d12b9-9151-4c6a-a6c4-9a67d233b33f_3. FB-Instragram 1080x1080

Drie jaar geleden begonnen we vanuit drie ondersteunende Fontys diensten (Marketing & Communicatie, Onderwijs & Onderzoek en Studentenvoorzieningen) aan een uitdagende ambitie: het motiveren en ondersteunen van onze instituten en opleidingen bij het werken aan studiesucces. Hierover hebben we nu een boek geschreven.

Niet alleen online, maar ook fysiek boek
Met het inspirerende studiesucces doel voor ogen hebben we in de afgelopen drie jaar veel geëxperimenteerd, netwerken opgebouwd, dialogen gefaciliteerd en onderzoek gedaan. En natuurlijk delen we graag wat dat allemaal heeft opgeleverd. En zoals al eerder geïntroduceerd hebben we deze ervaringen en inzichten gebundeld in een boek: ‘Samen maken we het verschil’. Dat boek is nu niet alleen online te bekijken, maar je kunt het ook fysiek bestellen. Mooi leesvoer voor in de hangmat in de aankomende vakantieperiode? Sowieso een must have in de boekenkast.

Visie op studiesucces én visie op samenwerken
Bij het lezen van het boek zal het je opvallen dat we gaandeweg de drie jaar in het programma Studiesucces een visie ontwikkeld hebben die als rode draad door alle studiesucces initiatieven heen loopt. Een manier van werken die werkt. Dus naast het feit dat we inhoudelijk veel hebben geleerd over het werken aan studiesucces, hebben we ook veel geleerd over effectief en met energie samenwerken in een dusdanig groot programma.

Doe mee
We blikken in het boek met trots terug, maar kijken zeker ook vooruit. We zijn nog niet klaar. We hopen dan ook dat je na het lezen van dit boek geïnspireerd en gemotiveerd raakt om mee te denken en te doen in het programma. Omdat we samen het verschil kunnen maken!

Wil je het boek bestellen of inkijken? Hier vind je de online versie en door ons je adres te mailen kun je het fysieke boek bestellen.

Meer weten over studiesucces of je meteen aanmelden voor één van onze netwerken? Kijk op www.fontys.nl/studiesucces

Auteur: Renske Nieuwpoort