Tilburg,
november

NU&STRAKS ‘Colleges van de stad’ maakt programma bekend

Lachtherapie krijgen, voedingsadvies ontvangen, tonpraters en troubadours beluisteren, benefietdiners bijwonen of een kijkje nemen in de toekomst. Het kan allemaal tijdens de tweede editie van NU&STRAKS ‘Colleges van de stad’ op donderdag 10 en vrijdag 11 december 2015 in de Spoorzone in Tilburg. Het programma is vandaag bekend gemaakt op www.nu-straks.nl.

Donderdag 10 en vrijdag 11 december 2015 vindt NU&STRAKS ‘Colleges van de stad’ plaats aan de Spoorzone in Tilburg. NU&STRAKS ‘Colleges van de stad’ is een initiatief van Fontys Academy for Creative Industries (Fontys ACI). Vanaf vandaag kunnen geïnteresseerden het programma bekijken op de website, www.nu-straks.nl. Inschrijven voor diverse programmaonderdelen is ook mogelijk via de website.

Podia verspreid over de Spoorzone in Tilburg staan op 10 en 11 december in het teken van ‘Colleges van de stad’. Colleges in allerlei vormen zullen tijdens NU&STRAKS ingaan op actuele thema’s die spelen in de stad. Het lectoraat Futures Research & Trendwatching van Fontys ACI presenteert haar onderzoek naar de mogelijke toekomst van maatschappelijke onderwerpen zoals duurzaamheid en zorg. Fontysstudenten organiseren tijdens NU&STRAKS benefietdiners vol entertainment en turbocolleges. Aanvullende informatie en meer programmaonderdelen zijn terug te vinden op de website.

NU&STRAKS ‘Colleges van de stad’ is een initiatief van Fontys ACI. Het doel van NU&STRAKS is om organisaties, instellingen en bewoners uit Tilburg op een creatieve en innovatieve manier met elkaar te verbinden. Om dat te bereiken werken studenten, docenten en partnerorganisaties van Fontys ACI tijdens NU&STRAKS nauw samen om een mooi programma neer te zetten voor de bewoners van Tilburg.

Boilerplate

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jessie de la Rambelje, afdeling communicatie op werkdagen tussen 09:00 17:00 uur op 013-2118884 Communicatie@nu-straks.nl

Geïnteresseerden kunnen voor meer informatie over NU&STRAKS ‘Colleges van de stad’ terecht op www.nu-straks.nl.

Meer informatie over Fontys ACI is te vinden op www.FontysACI.nl