Tilburg,

Impresariaat Kunsten (FHK) presenteert nieuwe website

www.impresariaatkunsten.nl

170126-nieuwsbrief-fhk-screenshot.png

Wat moet je, als Impresariaat Kunsten zijnde, doen als je studenten en opdrachtgevers met elkaar wil verbinden? Dan moet je én genoeg talent in huis hebben - een eenvoudige opgave binnen Fontys Hogeschool voor de Kunsten - én moet iedereen die dat talent zoekt bij ons uitkomen. Simpel toch?

Een klein jaar geleden formuleerde het Impresariaat Kunsten vanuit dat gegeven de wens om een nieuwe website te gaan ontwikkelen. Niet langer als een klein onderdeel van de Fontys-website, maar een op zichzelf staande website die volledig gericht zou zijn op die (potentiële) opdrachtgevers. Zonder daarbij de kernwaarden uit het oog te verliezen natuurlijk: het koesteren van creativiteit, het waarborgen van kwaliteit en het bieden van ontwikkelingsmogelijkheden.

Die wens, dat werd een concept. Dat concept, werd in samenwerking met Cristian Kiesling (Kiesling Media) een plan. Dat plan, dat hebben we uitgevoerd. En nu? Nu ben IK te vinden via www.impresariaatkunsten.nl! Een website waar wij niet alleen heel trots op zijn, maar waarmee we vol goede moed de toekomst én de markt gaan veroveren. Neem je een kijkje?