Eindhoven,
mei

Fontys studenten maken kans op BRAINS Award 2016

brains2016.jpg

Aanstaande woensdagavond 25 mei vindt in het Muziekgebouw Eindhoven de finale plaats van de BRAINS Awards. BRAINS Award is de competitie voor het Beste Idee van studenten uit Eindhoven. De presentatie wordt verzorgd door Leon van der Zanden! Vier groepen Fontys studenten dingen mee naar een geldprijs.

De vier kansmakende projecten zijn:

• Festitray
  • S.E.L.: Smart Emergency Lighting
  • Beweegitem voor ouderen met dementie
  • Post Processing 3D-geprinte producten​
(Voor meer informatie over de deelnemende projecten, bekijk bijgevoegd document)

BrainsAward is dé jaarlijkse wedstrijd die de Eindhovense student (MBO, HBO of WO) uitdaagt vernieuwende, creatieve en maatschappelijk relevante ideeën of producten te presenteren. Voor de beste inzendingen zijn dit jaar zeven prijzen van in totaal 20.000 euro beschikbaar. Kijk voor meer informatie en gratis tickets op http://www.brainseindhoven.nl/. Wij wensen hen allemaal veel succes!

Of deze studenten nu winnen of niet, ze kunnen zich altijd aanmelden of voorgedragen worden voor de Fontys Denk Groter Prijs 2016.

Auteur: Björn Rommens