Eindhoven,
juli

Vlog Festival Mundial

Studenten Roel Koeleman, Jessy Driessen en Lesley Birsak van Fontys Hogeschool HRM en Psychologie maakten afgelopen weekend op Festival Mundial in Tilburg een ‪#‎Geluksvlog‬. Studenten van Fontys Hogeschool ICT, Fontys Hogeschool Journalistiek en Fontys Hogeschool voor de Kunsten komen aan het woord.  Daarnaast ook sfeerbeelden en natuurlijk staat ook geluk centraal in deze festivalreportage.

Deze speciale vlogreportage is nummer 9 in de serie #geluksvlogs van Fontys Hogeschool HRM en Psychologie. Hierin gaan studenten Lesley, Roel en Jessy wekelijks op zoek naar hun geluk. Nieuwsgierig geraakt naar meer Geluksvlogs? Neem dan een kijkje op dit YouTube-kanaal. Abonneer en mis geen enkele aflevering!

auteur: Maikel Stams