Eindhoven,

Uitslag verkiezingen Centrale Medezeggenschapsraad

cmrnewsroom.jpg

De verkiezingen voor de Centrale Medezeggenschapsraad zijn succesvol verlopen. Er waren elf zetels voor medewerkers en elf zetels voor studenten vacant. De nieuwe raad begint per 1 september 2016

De gekozen medewerkers in de nieuwe raad zijn: Hans Beckers (dienst SV), Theo Cats (FH ICT), Els Geertman (FH TNW), Theo van der Heide (dienst H&F), Hubert Koniuszek (FHK), Arie Rinzema (FLOT), Yvonne Sanders-van Arendonk (FSH), Romy Swaghoven-Kennes (dienst M&C), Hans Smaal (FHENG), Maziar Tahmasebi (FIBS), Mattie Wethlij (FHKE)

Voor de studentenfractie zijn de volgende studenten in de raad gekozen: Sjoerd Brauer (FH TenL), Dirk Groot Dengerink (FHENG), Bas van Helmondt (FLOT), Sophia Herzog (FHK), Quirein van de Ingh (FHMER), Rico Janssen (FPH), Milou Klijn (FHMM), Giel van der Linden (FHBEnT), Indy Rissema (JHS), Esli Soetens (FPH), Wouter Vermeeren (FHBEnT). De twee aspirant-leden van de studentenfractie zijn Florence Bonten (FLOT) en Sunta Overvliet (FHK).

We wensen alle CMR-leden veel succes.

auteur: CMR
Reacties (0)