Eindhoven,
juni

Studerend Eindhoven sluit feestelijk het jaar af

profonstage.jpeg

De Technische Universiteit Eindhoven organiseert op vrijdag 1 juli Professors on Stage, de afsluiting van het studiejaar en start van de zomervakantie. Het event is dit jaar helemaal in Japans thema gehuld. Studenten en medewerkers van Fontys en TU/e worden van harte uitnodigd om de vakantie feestelijk mee in te luiden.

Tijdens het informele programma, zullen net als afgelopen editie, verschillende medewerkers van zowel Fontys als de TU/e op het podium achter de draaitafel staan. Voor Fontys zijn dat dit jaar onze voozitter Nienke Meijer en Eppo Schellekens, docent Fontys Hogeschool Sociale Studies. De avond wordt afgesloten door een professionele Dj, Mikey Biemans.

Medewerkers en studenten kunnen zich HIER inschrijven voor het diner dat verzorgd wordt door een professioneel cateringbedrijf; een Japans koud en warm buffet voor slechts 5 euro.

Professors on Stage vindt plaats vanaf 17.30u op het TU/e terrein, op het grasveld voor het nieuwe Flux-gebouw.

Meer info? https://www.facebook.com/ClosingAcademicYear/?fref=ts