juli

Studentenkamer Festival: bestuursleden gezocht

Stukafest

Stukafest (Studenten Kamer Festival) is een organisatie die door heel Nederland festivals neerzet. Tijdens Stukafest worden culturele optredens naar lokale studentenhuizen gehaald, voor een onvergetelijke, verrassende en intieme ervaring. De optredens variëren van theater tot sociale experimenten tot concerten.Voor de edititie Stukafest Eindhoven 2021 zijn we op zoek naar studenten voor het bestuur. Deze kans is niet alleen heel leuk, maar ook een goede manier om ervaring op te doen en naast je studie nieuwe vaardigheden te ontwikkelen.

De volgende functies in het bestuur staan nog open:

Kamer coördinator: als kamer coördinator is het jouw taak om kamers te vinden waar het festival plaatsvindt en contact te houden met de studenten van deze kamers. Met het matchen van de juiste acts met de juiste kamers, zorg je voor een onvergetelijke Stukafest ervaring.

Acquisiteur: als acquisiteur ben je verantwoordelijk voor het regelen van voldoende inkomsten voor stukafest. Je zoekt en regelt sponsordeals en zorgt ervoor dat de deadlines hiervoor worden gehaald. Door genoeg geld binnen te krijgen, maak je Stukafest waar.

Penningmeester: als penningmeester ben je verantwoordelijk voor het opzetten van het festivalbudget en houd je in de gaten wat het bestuur uitgeeft. Door het budget van Stukafest in goede banen te leiden, zorg je voor een succesvol Stukafest 2021.

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Stuur ons dan vooral een mailtje: eindhoven@stukafest.nl.

Foto: Stukafest 2020, Alesander Aydin
Auteur: Josephine Hercules, voorzitter Stuka Eindhoven