Eindhoven,
oktober

Sporthogeschool stoomt presentator Manuel Venderbos klaar voor Marathon Eindhoven

manuel3.jpg

Voor het televisieprogramma Zorg voor Morgen van Fontys Expertisecentrum Gezondheidszorg en Technologie is presentator Manuel Venderbos met frisse tegenzin aan het hardlopen geslagen. Nadat op Fontys Sporthogeschool zijn fitheid is vastgesteld met behulp van een fittest, is hij gaan trainen met de door Fontys ontwikkelde app Inspirun. Op zondag 9 oktober staat Manuel aan de start....van de 4,5 kilometer lange City Run

Inspirun is een app die niet simpelweg een training afdraait, maar reageert op de inspanning die je doet. De app is nog in ontwikkeling, maar Manuel, die al jarenlang een broertje dood heeft aan hardlopen, kon er al mee trainen.

De grote vraag is natuurlijk hoe de app Manuel is bevallen tijdens zijn voorbereiding op zijn eerste hardloopevent. Is het hiermee wel leuk om hard te lopen?

Zorg voor Morgen
Zorg voor Morgen is het televisieprogramma van Fontys Expertisecentrum Gezondheidszorg en Technologie. De serie bestaat uit vijf afleveringen met elk een eigen thema. Het hardloopavontuur van presentator Manuel Venderbos (ook bekend van het RTL-programma Galileo), komt aan bod in de aflevering over sport en bewegen die op 25 november wordt uitgezonden op Omroep Brabant.