SER-Scriptieprijs : 2000 euro voor beste wo- of hbo-masterscriptie

SERscriptieprijs

De Sociaal-Economische Raad (SER) looft 2000 euro uit voor de beste masterscriptie in het wetenschappelijk en hbo-onderwijs. De prijs is bestemd voor een scriptie over een sociaal-economisch onderwerp of een van de andere werkterreinen van de SER.

De prijswinnaar wordt uit drie genomineerden gekozen tijdens een openbare raadsvergadering van de SER. Hij of zij krijgt een geldprijs, mag de SER toespreken én een dagje meelopen met SER-voorzitter Mariëtte Hamer. De twee overige genomineerden krijgen elk 500 euro. De inschrijving sluit op 28 februari 2022.

Het gaat om een scriptie aan een masteropleiding aan een Nederlandse universiteit of hogeschool. Buitenlandse studenten kunnen eveneens inzenden. Ook met scripties die in het afgelopen studiejaar zijn geschreven is het mogelijk om mee te doen. Meer details over de inzendtermijn en voorwaarden zijn te vinden op https://www.ser.nl/nl/ser/over-ser/SER_scriptieprijs.

Jury SER-Scriptieprijs
De jury bestaat uit:
Mariëtte Hamer (voorzitter SER)
Tuur Elzinga, (voorzitter FNV, tevens vicevoorzitter SER)
Ingrid Thijssen (voorzitter VNO-NCW, tevens vicevoorzitter SER)

De SER maakt de prijswinnaar in het voorjaar van 2022 bekend.

Contact
Voor meer informatie over de SER-Scriptieprijs: m.den.boef@ser.nl; t 06 44244817.

Auteur: dienst M&C/SER