januari

Fontys Student Startup Festival | 13 februari

fssf

Het Fontys Student Startup Festival is het ondernemerschapsevent voor studenten, startups én ondernemers. Ben jij een ondernemende Fontys student? Heb je interesse in het starten van een eigen bedrijf of ben je al ondernemer? Meld je dan aan voor het Fontys Student Startup Festival. Het event staat in het teken van ondernemerschap, kennisdeling, netwerken en verbinden. Dit jaar organiseert het Fontys Centrum voor Ondernemerschap de vijfde editie van het event!

Het programma bestaat uit een mix van kennis, inspiratie, pitches en netwerken. Tijdens dit event is er ruimte om te netwerken met studenten, startups en ondernemers. Daarnaast vinden er interessante lezingen plaats door de oprichters van de bedrijven Yoghurt Barn en Peerby. Maar ook zullen de zes beste Fontys startups tegen elkaar strijden in een pitchbattle.

Programma 13 februari 2020

15.30u - Ontvangst en centrale aftrap door dagvoorzitter Jaap van Deurzen
15.50u - Lezing Daan Weddepohl - CEO Peerby.
16.45u - Pitch Battle 6 Fontys startups
17.30u - Netwerken
18.00u - Lezing Wouter Staal - CEO Yoghurt Barn.
18.50u - Prijsuitreiking (1e prijs: €1500, 2e prijs: €500)
19.00-20.00u - Meet & Greet + borrel

Wanneer en waar?
13 februari 2020 - 15.30u - 20.00u
IGLUU Eindhoven (Lichttoren 32, 5611 BJ Eindhoven)

Aanmelden en informatie
Meer weten over ondernemerschap, in contact komen met een relevant netwerk of heb je ambities om je eigen bedrijf te starten?
> Bestel snel je gratis ticket viahttps://bit.ly/2SZH4EQ
Meer informatie over het programma? Kijk dan snel op www.fontys.nl/cvo

Auteur: Irene Vriezen, Fontys CvO