juli

Podcastserie over verduurzaming

duurzaamheid begint bij jou

Op 25 februari is het online duurzaamheidsplatform gelanceerd: Fontys for Sustainability. We hebben afgelopen tijd niet stil gezeten en veel nieuwe artikelen, podcast en blogs geplaatst over duurzaamheid en circulariteit binnen Fontys. Met dit platform hopen we je te inspireren om met deze thema’s aan de slag te gaan in je werk, studie of privé.

Afgelopen tijd zijn er drie podcasts uitgebracht over de verduurzaming bij Fontys. Drie frontrunners van Fontys vertellen in de podcast hoe zij de duurzame uitdaging zijn aangegaan. Ze delen in deze podcast hun visie, ervaring en resultaten voor verdere verduurzaming van onderwijs, onderzoek en bedrijfsvoering bij Fontys.

Beluister de podcastserie en laat je inspireren.

1. Wat is samen werken aan een duurzaam Fontys – interview met Cees-Jan Pen, lector Fontys Hogeschool Economie en Communicatie.
  2. Verduurzaming bij Fontys – hoe kun je studenten en medewerkers inspireren en enthousiasmeren? Geert van Seeters, docent Fontys School of Business and Communication vertelt er over.
  3. Technisch, economisch en sociaal aan de weg blijven timmeren. – interview met Maarten van Andel, directeur Fontys Hogeschool Toegepaste Natuurwetenschappen. Over het verduurzamen van de energieproductie en vooral de energieconsumptie.

Heb je ideeën of verhalen? Laat het weten via: sustainability@fontys.nl. Volg ons ook op Spotify

Auteur: Ellis van den Berg