januari

Podcast: Philips' Thought Leadership strategie als onderdeel van hun transformatie

91683_fullimage_lectoraat-mignon-aangepast-225x280

Aan haar keukentafel spreekt lector Mignon van Halderen met Ange Dunselman-Kunzmann, hoofd van het Global Communications Center of Excellence bij het gezondheidstechnologie bedrijf Philips. Over het zorgvuldig kiezen van je thought leadership-thema's, het opstellen van een activeringsplan, het diepgaand begrijpen van je doelgroepen, je leidinggevenden een “voice” voor je organisatie geven, kwaliteit boven kwantiteit en last but not least: het meten van de resultaten van je thought leadership.

Podcast Serie
In deze serie podcasts gaat lector Mignon van Halderen bij Fontys Hogeschool Economie en Communicatie in gesprek met personen die een cruciale rol hebben gespeeld bij het initiëren, leiden en vormgeven van transformaties. Inspirerende inzichten, lessons learned en praktische tips voor leiders, managers en studenten die zich bezighouden met transformaties. Aan het woord komen onder andere Ziekenhuis Bernhoven, Philips en Thom Aussems van Sint Trudo Eindhoven.

Meer weten
Beluister de podcast over Philips hier.
Meer weten over Thought Leadership? Bekijk dan onze website, blijf op de hoogte via LinkedIn, of neem contact op met Mignon van Halderen.

[English]

At the kitchen table with Ange Dunselman-Kunzmann, head of the Global Communications Center of Excellence at the health technology company Philips. About carefully choosing your thought leadership themes, drawing up an activation plan, understanding your target groups in depth, giving your leaders a “voice” for your organization, quality over quantity and last but not least: measuring the results of your thought leadership.

Listen the podcast here.

auteur Michelle Breemans