februari

Online platform voor professionals

fontys pro

Op het nieuwe online platform van Fontys Pro vind je alles wat Fontys voor professionals in huis heeft. Van opleidingen en cursussen tot events, van interessant nieuws en persoonlijke verhalen tot minicolleges.

Met dit platform verbinden we professionals met Fontys. Zo krijgen we een steeds groter netwerk dat we op de hoogte brengen van kennis, onderwijs en onderzoek. Goed voor Fontys als regionale kennisspeler maar ook voor de professional die op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen in het vak.

Wat is nieuw?
In deze nieuwe webomgeving wordt content vanuit verschillende bronnen samengebracht en op een overzichtelijke manier weergegeven. De content is op maat en wisselt bij elk volgend bezoek. Het opleidingsaanbod of de minicolleges worden automatisch ververst en zijn dus altijd actueel. Nieuw is ook dat bezoekers op de website hun voorkeuren kenbaar maken en zo relevante informatie ontvangen. Ook nieuw is de mogelijkheid om een profiel aan te maken zodat je maandelijks een nieuwsbrief ontvangt met relevante informatie over door jou gekozen interessegebieden. Via het Fontys Pro online platform blijven professionals op de hoogte van de ontwikkelingen in hun vakgebied.

Wat is Fontys Pro?
De ontwikkelingen en vernieuwingen rondom producten, processen en diensten gaan in rap tempo. Bij blijven is voor professionals en bedrijven geen keuze meer, maar een must. Leren wordt een vast onderdeel van je (professionele) leven. Voor professionals die behoefte hebben aan een kennisupdate heeft Fontys een palet aan mogelijkheden. Van korte inspirerende workshops en cursussen tot en met Associate degrees en deeltijd bachelor- of masteropleidingen. Voor bedrijven en organisaties is het van belang dat zij zelf en hun werknemers zich blijven ontwikkelen om hun kennis- en concurrentiepositie te behouden in deze regio.

Fontys Pro is dus meer dan deeltijdonderwijs in welke vorm dan ook. Bij Fontys Pro kun je ook terecht voor informatie over:

• Onderzoek rondom kennisthema's

• Cursussen en trainingen

• Nieuws voor professionals

• Events, lezingen en workshops.

Auteur: Jessy Kouwenberg