januari

Meld je aan voor de Online Hackathon Circulaire Economie

Heb jij het beste idee op het gebied van circulaire economie en onderwijs?

Circulaire Transitie_iStock

Heb jij ideeën over hoe jij je eigen onderwijs vorm zou willen geven in een hybride leeromgeving? Wil jij bijdragen aan de vernieuwing van ons onderwijs op het gebied van circulaire economie? Of zie jij mogelijkheden hoe je een studentenplatform kunt oprichten op het gebied van duurzaamheid? Doe dan mee aan de online hackathon van 1-5 februari, tijdens de Week van de Circulaire Economie. In heel Nederland nemen groepen studenten deel aan deze hackathonweek, waarbij de beste teams aan het eind van de week kans maken op de hoofdprijs.

Wat ga je doen?
Het Fontys Expertisecentrum Circulaire Transitie biedt verschillende uitdagingen voor de hackathon, met onderwerpen variërend van het ontwikkelen van een hybride leeromgeving (fieldlab) tot de problematiek van het ophopen van een productgroep die door de Coronacrisis niet verkocht wordt. In een week tijd zul je samen met studenten van verschillende opleidingen in een multidisciplinair team werken aan één van deze vraagstukken. Op donderdag 4 februari pitch je met je groep dit idee voor een Eindhovense jury en op vrijdag 5 februari presenteren de beste teams van Nederland hun werk, creativiteit en passie op een landelijk platform, waarna het winnende team wordt gekozen.

Doe je mee?
Zoek jij een extra uitdaging waarbij je jezelf kunt ontwikkelen? Wil jij bijdragen aan het onderwijs van morgen? Dan is dit jouw kans!
Stuur je korte motivatie vóór dinsdag 26 januari naar fect@fontys.nl en laat weten wat jouw interesse is om mee te doen.

Meer informatie over het FECT en deelname aan de Week van de Circulaire Economie vind je op: www.fontys.nl/fect

auteur: Michelle Breemans