december

Kandidaten Docent van het Jaar bekend gemaakt

dvhj

Het ISO nodigt ons uit om een kandidaat af te vaardigen naar de landelijke verkiezing. Fontys organiseert daarom jaarlijks de eigen verkiezing van Fontys Docent van het Jaar. De winnende Fontysdocent wordt vervolgens afgevaardigd naar de landelijke ISO-verkiezing. Tot 1 december konden de best denkbare docenten worden voorgedragen voor de titel Docent van het Jaar 2019.

Kandidaten
Cyriel Gielen, Fontys Hogeschool Pedagogiek
Monique van Huijgevoort, Fontys Hogeschool Mens en Gezondheid
Han Huijsmans, Fontys Hogeschool Marketing en Management
Sofie Jochems, Fontys Lerarenopleiding Tilburg
Roy Mevissen, Fontys Hogeschool Journalistiek
Susanne Riemer, Fontys International Business School
Danny Schroeders, Fontys Hogeschool Bedrijfsmanagement, Educatie en Techniek
Suzanne Sterk, Fontys Hogeschool HRM en Psychologie
Michael Swachten, Fontys Hogeschool Management Economie en Recht
Om nader kennis te maken met de kandidaten, gaat de redactie van Bron de komende weken een aantal kandidaten interviewen.

Winnaar
De jury kiest op maandag 10 december de winnaar van de verkiezing Docent van het Jaar. Vervolgens wordt de winnaar bekend gemaakt tijdens de Nieuwjaarsontmoeting op maandag 7 januari 2019.
De Fontysjury wordt gevormd door Thyme van den Beuken (FP) en Sanna Goossens (FLOT) namens de studentenfractie CMR, Monique Hamers (docent FHJ en DvhJ 2018) en Jessy Kouwenberg (dienst M&C) onder voorzitterschap van Remco Helminck (voorzitter studentenfractie CMR).

Eerdere winnaars
2015: Anabel van Nunen, HRMenP