juni

Wat kan ik met mijn kennis in het onderwijs?

00-FO-055469

Werk jij in het bedrijfsleven? Denk jij er wel eens over om op een andere manier met je kennis bezig te zijn, je kennis breder in te zetten en een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van leerlingen of aan de slag te gaan in het onderwijs? Als carrière-switch of in een combinatie van onderwijs en bedrijfsleven als hybride docent?

Zet de eerste stap om jouw mogelijkheden te verkennen op 28 juni a.s. van 15.00 - 17.00 uur en kom naar deze loopbaanoriëntatiemiddag voor het onderwijs! We ontdekken samen wat er met jouw kennis en kwaliteiten mogelijk is.

Inhoud
Tijdens deze middag kun jij je laten informeren over de mogelijkheden binnen het onderwijs.

• Wat is er mogelijk in het onderwijs? Welke functies zijn er? Zijn er ook mogelijkheden buiten de docentrol?
  • Informatie over scholen: Hoe werkt het eigenlijk op een school en wat vind ik daarvan?
  • Welke bevoegdheden en opleidingen zijn er?

Daarnaast stellen we je in de gelegenheid om een gesprek te hebben met een loopbaanconsultant over 'Wat past bij mij en waar liggen mijn kansen?' Door deel te nemen aan deze middag bouw je aan je netwerk, wordt je perspectief helder(der) en krijg je beter inzicht in je volgende carrièrestap.

Locatie
Fontys Hogeschool Kind & Educatie, Lismortel 25, Eindhoven (TU/e-terrein, gebouw S3).

Datum en tijd
Donderdag 28 juni van 15.00-17.00 uur.

Aanmelden
Interesse? Meld je aan via fontyspro-educatie@fontys.nl onder vermelding van 'Inspiratiebijeenkomst'.

Graag tot ziens! Team Fontys Pro Educatie

Auteur: Petra Biesheuvel