februari

Hoe onderwijs en bedrijfsleven zorgen voor meer geluk in de samenleving

brooke-cagle-g1Kr4Ozfoac-unsplash

In een echt gezonde samenleving is er sprake van een balans tussen geld, gemeenschap en geluk. Als we iets leren in de huidige periode, is dat méér welvaart niet zorgt voor méér welzijn. Om tot een gezonde samenleving te komen is er een evenwicht tussen welvaart, welzijn en welbevinden nodig.

De studenten van het Sociaal Innovatie Centrum Werkgeluk, onderdeel van Fontys Hogeschool HRM en Psychologie, hebben een inspirerend, gevarieerd en uitdagend programma georganiseerd rondom dit thema. Zo komt expert Kees Klomp spreken over de betekeniseconomie en gaan de CEO van Driessen Groep Jeroen Driessen en directeur Fontys Hogeschool HRM en Psychologie Nus Waleson met elkaar in gesprek over hoe onderwijs en het bedrijfsleven elkaar kunnen versterken in het creëren van meer werkgeluk en meer betekenis. Tevens vinden er interactieve sessies plaats en eindigen we de dag met een workshop, ''Het perfecte plaatje'', over hoe je van een oppervlakkige foto op Instagram kunt komen tot een realistisch en positief zelfbeeld, ''geloof-in-je-selfie''.

Lijkt het je leuk om hierbij te zijn? Houd donderdag 19 maart vrij in je agenda. We zien je graag op de High Tech Campus in de Lorentz-Zeeman zaal!

Het programma ziet er als volgt uit:

• 13.15-13.45 Inloop
  • 13.45-14.45 Keynotespreker Kees Klomp, auteur van "de betekenis-economie"
  • 15.00-15.45 Workshop door het hier om je aan te melden inclusief lunch. Klik hier om je aan te melden exclusief lunch
  • 17.00-18.00 Pauze met broodjes
  • 18.00-20.30 Workshop ''Het perfecte plaatje''

Klik hier om je aan te melden inclusief broodjes. Klik hier om je aan te melden exclusief broodjes.

Auteur: Maikel Stams