Eindhoven,

Eerste aanmeldingen Denk Groter Prijs

Om collega's en studenten op de hoogte te houden van de tot nu toe ontvangen aanmeldingen voor de Denk Groter prijs geven we hieronder een kort overzicht van de tot nu toe ontvangen inzendingen.

De ontvangen aanmeldingen tot en met 6 juni in de categorie studenten zijn:

1. Steef Janssen, Robina Voois, Anthony Nguyen, Job van Oosterhout, Pieke van Dijk en Mark Linssen van Fontys Hogeschool Marketing en Management met hun inzending TIPS Company Eindhoven.
  2. Elisa Driessen, Charlotte in 't Veld, Martijn Meeuwessen, Tess Peters, Robbin van Wijk, Shannon Declerck, Bas Wouters, Dion Meeuws en  Yannic de la Fuente van Fontys Hogeschool Toegepaste Natuurwetenschappen met Glow.
  3. Shirley Potters, Marloes van Kemenade, Jeanine Leenheer, Roos Besemer, Sofie Hul, Demi van Veen en Martine Kuepers van Fontys Academy for Creative Industries met RegelMaat.
  4. Jeffrey Wayers en Manon van Laarhoven, Fontys Hogeschool Marketing en Management met Cocktailizer.

De ontvangen aanmeldingen tot en met 6 juni in de categorie medewerkers zijn:

1. Stephan Peeters van Fontys Hogeschool Toegepaste Natuurwetenschappen is voor zijn inzet voor het project vervanging van morfine genomineerd door studente Neeltje Boudewijns.
  2. Richard van Breukelen van Fontys Hogeschool Marketing en Management is door student Michiel Arens genomineerd omdat Richard een coördinator in hart en nieren is.
  3. Alda de Weger en Paul Verhees van Fontys Hogeschool Mens en Gezondheid met project ELLES; samen naar een Blended Learning Lab.

Aanmelden kan nog tot en met zondag 19 juni 00.00 uur. Wil je iemand voordragen voor de Denk Groter Prijs. Ook dat kan via de aanmeldsite.

Voor meer informatie over de Denk Groter prijs ga je naar de website.