februari

Jessy Driessen: "Blije mensen maken mij gelukkig"

Geïnspireerd, getalenteerd, gelukkig; drie begrippen die terugkomen in het onderwijs van Fontys Hogeschool HRM en Psychologie. Geluk zit in ons DNA.

Om er achter te komen hoe dit thema leeft bij onze studenten, werden Lesley Birsak, Roel Koeleman en Jessy Driessen enkele maanden gevolgd in hun zoektocht naar Geluk. Jessy weet in ieder geval goed wat haar gelukkig maakt: "Het maakt mij gelukkig om andere mensen blij te zien. Ik ben erg begaan met het welzijn van anderen."

Bekijk hieronder de derde en laatste aflevering van de trilogie 'Geluk is voor iedereen anders'. Op deze pagina vind je meer informatie over onze visie op het thema Geluk. De volledige film gaat op woensdag 15 maart in première in de VUE bioscoop in Eindhoven.

Auteur: Maikel Stams