Eindhoven,
oktober

Als leraar maak je het verschil!

DagvandeleraarJPG

Voor wie het heeft gemist: op zaterdag 5 oktober was het de Dag van de Leraar. Een dag als eerbetoon aan al die leraren die iedere dag weer een verschil maken in het leven van hun leerlingen. Speciaal voor deze dag ging Kwetsbare Held Wout van Wengerden voor Fontys op pad om mensen te vragen naar goede herinneringen aan de leraren in hun leven.

Samen met Yourie ging Wout vervolgens naar het Graaf Huyn College in Geleen om lerares Indra Fixe in het zonnetje te zetten. Zij zorgde er voor dat Yourie zijn school en zijn ontluikende carrière als triatleet kon combineren.

Kaart
Op de dag van de leraar vonden alle studenten van de Fontys lerarenopleidingen voor het basisonderwijs en het voortgezet onderwijs een kaart op de deurmat om ook hen te bedanken voor het verschil dat zij in het leven van hun leerlingen (gaan) maken.