juni

Vier je toekomst met Fontys Techniek op 22 juni!

Geslaagd

Na spannende weken heb je vandaag de uitslag van je eindexamen ontvangen! Bij Fontys hopen we natuurlijk dat die in alle gevallen ‘GESLAAGD’ was en dat wij hier voor iedereen ‘GEFELICITEERD’ kunnen noteren. Nu ben je toe aan de volgende grote stap in je leven, STUDEREN!

Je hebt in je eindexamenjaar vast gekozen voor een vervolgopleiding en je daarvoor ingeschreven. Wil je meer weten over het studentenleven van de techniekopleidingen, de opleiding zelf, je vooruitzichten op een baan? Of hebben je ouders nog een brandende vraag? Ook als je nog nadenkt over één van onze techniekopleidingen, ben je welkom om te komen praten. Onze studenten zijn aanwezig en staan je graag te woord. Misschien wil je jouw toekomstige studieplek wel laten zien aan je ouders. Dit is het moment waarop dat kan!

Fontys Techniek in Eindhoven opent de deuren om met jou en je familieleden jouw toekomst te vieren. Bij goed weer maken we het gezellig op onze mooie campus! Op 22 juni ben je vanaf 17.00 tot 19.30 uur van harte welkom bij Automotive Management, Bedrijfsmanagement MKB, Technische Bedrijfskunde, Applied Science, Technische Natuurkunde, Automotive, Elektrotechniek en Mechatronica.

Meld je aan door een e-mail te sturen naar: marcom-fhbent@fontys.nl

Wij zorgen uiteraard voor de drankjes en hapjes!

Groetjes van
Fontys Techniek Eindhoven