Eindhoven,

Joey van Hoof vindt zijn 'Meester' bij PSV

meesterlijk1

Student Joey van Hoof van Fontys Sporthogeschool kijkt in het tv-programma Meesterlijk in de keuken van PSV. Presentator Theo Verbruggen koppelt hem aan sportfysioloog Luc van Agt, sinds jaar en dag verbonden aan de Eindhovense voetbalclub.

We zien Joey in Meesterlijk tijdens de masterclass van Luc van Agt. Die begint met een theorieles, maar neemt Joey ook mee voor een kijkje achter de schermen bij jong PSV. Bij wijze van meesterproef maakt Joey een krachttrainingsprogramma  voor een voetballer. Hij demonstreert dat aan Luc bij zijn stageplek FC Eindhoven.

Meesterlijk is een tv-programma van Omroep Brabant waarin presentator Theo Verbruggen jonge talenten de kans geeft zich te ontwikkelen aan de hand van een Brabantse 'meester'. In de reeks van 10 afleveringen komen vier studenten van verschillende Fontys opleidingen aan bod. De aflevering met Joey van Hoof is op zaterdag 17 juni te zien op Omroep Brabant vanaf 17.45. De aflevering wordt daarna tot zondagavond ieder uur herhaald. Een voorproefje zie je hieronder.