Eindhoven,
februari

Fontys Studenten App is nu te downloaden

“Mijn rooster en cijfers met één druk op de knop beschikbaar, erg fijn!"

De Fontys Studenten App is afgelopen maandag 1 februari, na een pilot periode met 4 instituten, Fontysbreed gelanceerd. Dat betekent dat bijna elke Fontysstudent de app kan downloaden en kan gebruiken. Studenten van de Juridische Hogeschool en De Nieuwste Pabo kunnen de app helaas niet gebruiken omdat deze instituten andere systemen inzetten die door de app (nog) niet ondersteund worden.

De Fontys Studenten App toont in basis de roosters, cijfers en het FontysNieuws en afhankelijk van de instellingen voor jouw instituut kun je ook gebruik maken van belangrijke berichten, leermomenten en verschillende pushnotificaties.

Al bij 7000 studenten in gebruik
Uit de cijfers blijkt dat de app al een groot aantal keren is gedownload en zo’n 7000 studenten hebbAnita Harks, student Verpleegkundeen de app sinds deze week in gebruik. Een paar reacties:

Pim Langen, student Vastgoed & Makelaardij FHMER: “Blij verrast! Een goed begin. Belangrijke informatie zoals het Rooster en het Nieuws altijd beschikbaar op je telefoon. Benieuwd naar wat er nog meer komt.”

Anika Harks, studente Verpleegkunde: “Mijn rooster en cijfers met één druk op de knop beschikbaar, erg fijn. De App maakt de informatie makkelijk toegankelijk!”

Een aantal studenten hebben ook al wat ideeen gemaild om de app uit te breiden. Onder andere mail opnemen in de app is blijkbaar een wens. Deze suggesties worden natuurlijk meegenomen in de doorontwikkeling.
Dus heb jij een tip? Of mis je iets? Mail studentenapp@fontys.nl.

Download de app in de App Store of in de Google Play Store.