Fontys Student StartUp Festival: Ondernemen is hot!

start up.jpg

Op woensdag 1 juni a.s. vindt in de tuin van Campus Rachelsmolen in Eindhoven de eerste editie van het Fontys Student StartUp Festival plaats. Een evenement waar alles draait om ondernemerschap en ondernemendheid binnen Fontys!

Ondernemende studenten van de trainingen 'Jij ondernemer' en 'Ondernemen iets voor jou' van het Centrum voor Ondernemerschap pitchen hun innovatieve product of idee, onderneming of startup. Zij 'boksen' zich in de kijker en hopen kans te maken op één van de mooie geldprijzen.

Daarnaast kun je er terecht voor informatie over de mogelijkheden en faciliteiten om je eigen bedrijf te starten. Een inspirerende gastspreker die onlangs zelf een succesvolle onderneming is gestart, maakt deel uit van het programma. Achter informatiestandjes nemen ondernemende studenten/talenten plaats. Dit alles in een festival-setting, omlijst met een hapje en drankje èn de studentenband To Twelve.

15.30 - 16.00 uur : inloop - meet & greet
16.00 - 16.45 uur : blok 1 - 3 pitches & peptalks
17.30 - 19.00 uur : blok 2 - 6 pitches, peptalks & prijsuitreiking
19.00 - 20.00 uur : meet & greet / afterparty

Het is een evenement voor studenten en medewerkers, dus iedereen is van harte welkom! Aanmelden via www.fontys.nl/cvo wordt op prijs gesteld.

Tot 1 juni aanstaande!