Eindhoven,

Fontys Hogeschool ICT organiseert 4e editie ICTalent Awards op 25 mei 2016

ictalent-kaartje.jpg

Op 25 mei organiseert Fontys Hogeschool ICT vol trots de 4e editie van de ICTalent Awards in de aula van R5, campus Eindhoven. Tijdens dit event zullen zeven deelnemers met elkaar de strijd aangaan voor die felbegeerde ICTalent Award en de hoofdprijs t.w.v. 2.000 euro per persoon.

ICTalent Awards
ICTalent Awards is dé competitieve showcase van Fontys Hogeschool ICT. Studenten van alle studierichtingen krijgen de kans hun beste werk aan docenten, media, Partners in Education, medestudenten, andere instituten en overige belangstellende te tonen. Inmiddels zijn er twee spannende voorrondes geweest en zijn er zeven deelnemers geselecteerd voor deelname aan het event op 25 mei.

Door middel van 2-minute pitches moeten de deelnemers zoveel mogelijk stemmen voor hun product verzamelen. De 3 deelnemers met de meeste stemmen gaan door naar de finale, waarbij ze lijnrecht tegenover elkaar komen te staan voor een deskundige jury. Uiteindelijk bepaalt de jury wie zich ICTalent Award winnaar 2016 mag noemen en wie er met de hoofdprijs naar huis gaat t.w.v. 2.000 euro per persoon.

15.30 uur - ontvangst met koffie/thee/fris in foyer R5
16.00 uur - openingsshow met openingswoord door Ad Vissers (directeur FHICT)
16.10 uur - 7 pitches door onze studenten
17.20 uur - finale
17.45 uur - prijsuitreiking
18.00 uur - netwerken tijdens de buitenborrel op Campus Rachelsmolen
19.00 uur - einde event

Prijzen
Er zijn vier prijzen te winnen. Zo is er de hoofdprijs, een waardecheque t.w.v. 2.000 euro per persoon, en de ICTalent wisseltrofee. Daarnaast zijn er ook de “Publieksprijs 2016”, de “Ondernemendheidprijs 2016” en de “Viral Award 2016.” De Viral Award kan men winnen door binnen 24 uur zoveel mogelijk likes te behalen voor de projectvideo via de Facebookpagina van Fontys Hogeschool ICT en het YouTube-kanaal van Fontys Hogeschool ICT.

Deelnemers
Deelnemers zijn Siemie & Koko, Educational Escape Experience, Turtle5K, Education & Dermatology, Together.zsm, Moodbear en Elise.

Aanmelden
Wil jij de studenten aanmoedigen? Of ben je gewoon heel erg nieuwsgierig naar alle mooie producten die de studenten hebben ontwikkeld? Iedereen is van harte welkom. Je kunt hier gratis een ticket aanvragen via:

Nog niet overtuigd? Bekijk dan de teaser. Meer informatie vind je op de website.

Nog vragen? Neem dan contact op met de organisatie: Maartje van Hees, Medewerker Marketing & Communicatie Fontys Hogeschool ICT: m.vanhees@fontys.nl of 06 83632285.