Eindhoven,
december

Anabel van Nunen genomineerd voor titel Docent van het jaar

fontysdocentanabelvannunen2.jpg

De jury van de ‘docent van het jaar verkiezing’ - georganiseerd door het Interstedelijk Studenten Overleg (ISO) - heeft vijf genomineerden gekozen. De genomineerde docenten komen van de Technische Universiteit Delft, Tilburg University, de Amsterdamse Hogeschool van de Kunsten, Fontys Hogescholen en de Haagse Hogeschool. Op 17 januari reikt minister Bussemaker na colleges van de vijf docenten de prijs uit aan de Docent van het Jaar hoger onderwijs.

Anabel van Nunen van Fontys Hogeschool HRM en Psychologie is een van de vijf genomineerden. Zij is als teamplayer van onschatbare waarde voor studenten en haar collega’s. Ze denkt ‘outside-the-box’ bij onderwijsverbeteringen en is hierbij in staat mensen te bemoedigen en te enthousiasmeren.

Waardering

Het ISO vindt het belangrijk om docenten de waardering te gunnen die hen toe komt door deze verkiezing te organiseren. Naast het ISO zijn nog meer studenten betrokken bij de verkiezing. Studenten van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten ontwerpen een unieke prijs voor de winnende docent en tijdens de bekendmaking leidt een student het debat tussen minister Bussemaker en de docenten. Kijk ook op iso.nl/docentvanhetjaar