maart

Panden R3 in Eindhoven, P8 in Tilburg en W1 in Venlo en locatie Sittard blijven open, maar niet voor iedereen! Update 11

Update C

Het bestuur heeft vanochtend op advies van het Centraal Crisis Team (CCT) en van de dienst H&F besloten dat de volgende panden openblijven tussen 8.00 en 17.00 uur:

• Gebouw R3 op campus Rachelsmolen, Eindhoven
  • Gebouw P8 op campus Stappegoor, Tilburg
  • Gebouw W1, Venlo
  • Locatie Sittard

Alle andere panden en locaties zijn vanaf 17 maart aanstaande dicht! Met dit besluit wil het CCT een maximale bijdrage leveren aan het beperken van de verspreiding van het coronavirus.

LET OP:
Deze panden zijn alleen open voor specifieke (groepen van) medewerkers; medewerkers die bezig zijn met digitalisering van het onderwijs óf voor die medewerkers die een bedrijfskritiek proces in de lucht moeten houden en dat niet vanuit huis kunnen doen.

We beperken de toegang echt tot deze groep medewerkers omdat we onze verantwoordelijkheid nemen in het leveren van een maximale bijdrage aan de beperking van het verspreiden van het virus. Nadrukkelijk willen we het aantal aanwezigen in de panden tot het minimale beperken.

Alle panden zijn gesloten voor studenten en alle andere medewerkers, ook voor 1-op-1 afspraken tussen student en docent.

De toiletten worden gereinigd en zeep en handdoekjes aangevuld. De kantines zijn overal gesloten, de koffie-en theeautomaten worden schoongemaakt en bijgevuld.

Wanneer je in een van de panden aan de slag gaat met online onderwijs of daar noodzakelijk moet zijn in verband met een bedrijfskritisch proces, meld je dan bij de receptie en registreer je naam en telefoonnummer. Je ontvangt zo snel mogelijk aanvullende informatie wanneer je aan het werk bent of gaat in een van de panden.

Volg het advies van de GGD:

• probeer zoveel mogelijk twee meter afstand van elkaar te houden
  • ventileer ruimten regelmatig (let op: raam ook weer sluiten)
  • handen veelvuldig wassen, papieren zakdoek gebruiken en direct weggooien
  • lichte klachten? Direct thuis werken.

Voor overige informatie: zie Q&A