september

Vitaliteitsweek van 21 tot en met 25 september. Doe je mee?

Vitaliteitsweek 2020

Maandag 21 september start de Fontys Vitaliteitsweek. We hebben de leukste workshops geselecteerd waar medewerkers en studenten aan deel kunnen nemen. Om ervoor te zorgen dat je lekker in je vel zit, beter in balans bent en je (nog) fitter voelt.

Het nieuwe studiejaar start op een andere manier dan normaal, studenten en medewerkers werken en studeren vooral online. Dat valt niet altijd mee. Teamgeest, flexibiliteit, daadkracht en een positieve houding zijn hierbij hard nodig. Des te belangrijker dus om deel te nemen aan de vitaliteitsweek.
Studeren en werken bij Fontys is top, maar kan soms ook stressvol zijn. Voor studenten zijn er naast de eisen vanuit studie, ook bijbanen, stages en de daarbij komende prestatiedruk…. en natuurlijk wennen aan Blended Learning.

Hoe dan? Team up voor vitaliteit
Wil jij ontdekken wat jou gelukkig maakt, leren hoe je gezond kan eten, in het hier en nu leeft, verantwoord fit wordt of hoe je toe kan werken naar een glansrijke carrière of droombaan?
Fontys Vitaal organiseert in samenwerking met bevlogen Fontys ambassadeurs gedurende de Nationale Vitaliteitsweek verschillende digitale workshops die je niet wilt missen. Kijk op www.fontys.nl/vitaliteitsweek en meld je dan snel aan.

For English: see the download top right on this page.

Auteur:Jessy Kouwenberg