september

Nationale Vitaliteitsweek bij Fontys... Fontys helpt!

Vitaliteitsweek 2020

Studeren en werken bij Fontys is top, maar kan soms ook stressvol zijn. Wil jij ontdekken wat jou gelukkig maakt, leren hoe je gezond kunt eten, in het hier en nu leeft, verantwoord fit kan worden en werkt aan een glansrijke carrière of droombaan? Neem dan een kijkje in het programma van de Vitaliteitsweek: Motive monday, Chooseday, Restday wednesday, Thirsty thursday en Freaky friday.

Fontys Vitaal organiseert in samenwerking met meer dan 50 Fontys ambassadeurs en partners, meer dan 60 verschillende workshops, lezingen, video’s, podcasts en nog tal van extra’s. Naast het vaste programma biedt het platform verschillende hulpmiddelen om te werken aan je persoonlijke vitaliteit zoals “Ontrafel je motivatie” met hulp van Evelyne Meens. Kom van je stoel af met de beweegvideo’s van studenten Sportkunde, of bekijk hoe studenten van SIC Vitaliteit jou verder kunnen helpen. En tips om corona-proof een leuk teamuitje te organiseren. En nog veel meer!

Voor het volledige overzicht van alle activiteiten in de week van 21 tot en met 25 september: https://fontys.nl/vitaliteitsweek/

Auteur: Jessy Kouwenberg