maart

TEC Experience Day

tecexperience day

Op 3 april aanstaande om 16.00 uur vindt de TEC Experience van Minor Embrace TEC (Technology Entrepreneurship and Creativity) plaats. Beleef tijdens deze TEC Experience hoe studenten impact genereren op het leven van ouderen met behulp van Virtual Reality. Hoe zij levens verrijken van jongeren met behulp van Internet of Things, met behulp van bijvoorbeeld drones. Bekijk en ervaar de slimme oplossingen en raak geïnspireerd door onze studenten/docenten en stel ze alle vragen die je hebt.

What's in it for me?
Naast dat je meer beeld en geluid krijgt bij de toepassingsmogelijkheden van technologie kom je in contact met gedreven studenten en docenten die jou graag een kijkje geven in de Embrace TEC keuken. Dit betekent voor de...

Fontys student: ben je nog op zoek naar een minor en weet je niet goed wat je wilt, kom dan langs en ontmoet docenten en studenten die jou kunnen helpen bij het maken van een minorkeuze.

Fontys docent: omdat onze minor bestaat uit een multidisciplinaire groep studenten streven wij ook naar een multidsciplinair docententeam. We zijn altijd op zoek naar docenten die ons team willen versterken en de studenten willen bijstaan in het Design Based Learning proces dat zij doorlopen.

Meld je aan
Kortom meld je aan  middels deze link.

*De Fontys minor Embrace Technology, Entrepreneurship and Creativity is powered by Fontys PULSED. Wij sturen regelmatig nieuwsupdates rondom de TEC-programma’s die wij uitvoeren. Wil je op de hoogte blijven schrijf je dan hier in.

Auteur Erik Frey