Tilburg,

Serve the City: dé vrijwilligersorganisatie voor studenten

STC Tilburg

Veel mensen willen graag iets voor een ander doen, maar weten niet waar ze moeten beginnen en of ze wel een verschil kunnen maken. Serve the City denkt daar anders over. Want jij kan een verschil maken!

Serve the City Tilburg is een vrijwilligersorganisatie die gelooft dat studenten zich juist in hun studententijd in kunnen zetten voor een ander. Studenten worden bewust gemaakt van de noden in de stad en daarnaast is er de mogelijkheid om het verschil te maken samen met anderen. Door het jaar heen organiseert zij dan ook verschillende activiteiten gericht op verschillende doelgroepen. Denk aan een activiteit speciaal voor ouderen of een leuke dag vol workshops voor gehandicapten. Er is altijd ruimte voor nieuwe ideeën!

Serve the City Tilburg biedt studenten de kans om op meerdere manieren een bijdrage te leveren. Studenten kunnen actief worden als parttime bestuurder, als commissielid of als dagvrijwilliger.

Klik hier voor meer informatie, aanmelden kan via info@servethecitytilburg.nl

Many people doing small things together can make a big difference

Auteur: Margot Pessers