augustus

In Memoriam Teun Elbers

teun elbers

(Oud-)student Teun Elbers overleed op vrijdag 5 augustus in Italië waar hij samen met zijn ouders en broertje op vakantie was.
Teun was afgelopen studiejaar eerstejaarsstudent Commerciële Economie in Tilburg. Hij maakte zijn jaar bij CE niet af, want hij koos ervoor om vanaf komend studiejaar International Business bij Avans in Breda te gaan studeren.
Wij hebben Teun leren kennen als een sociale, intelligente, zelfverzekerde en behulpzame kerel. Hij had internationale ambities en wilde de wereld ontdekken. Ook was Teun een sportieve jongen, hij voetbalde in het eerste team voor de jeugd onder 19 bij SV-TOP in Oss. Komend seizoen zou hij aansluiten bij TOP Zondag 1. Teun is slechts 19 jaar mogen worden.

Het docententeam van CE en zijn medestudenten zijn erg ontdaan van dit verschrikkelijke nieuws. Wij wensen zijn ouders, broertje en andere naasten van Teun alle kracht toe om dit immense verlies te verwerken.

Fontys Economische Hogeschool Tilburg

Reacties (0)